مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 10:272022-03-09اقتصادي

در بحث تولید چیزی به نام اشباع نداریم 


در کشور کره نمی گویند به علت حضور سامسونگ، در مبحث تلفن های موبایل اشباع شده ایم و از واحدهای تولیدی جدید نیز حمایت می کنند و موضوعی به نام اشباع شدن مطرح نمی شود.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: در کشور کره نمی گویند به علت حضور سامسونگ، در مبحث تلفن های موبایل اشباع شده ایم و از واحدهای تولیدی جدید نیز حمایت می کنند و موضوعی به نام اشباع شدن مطرح نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز چهارشنبه 18 اسفندماه در شصت و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، اظهار کرد: هیچ مانعی نباید برای واحدهای تولیدی به وجود بیاید و واحدهای تولیدی نیز باید طبق روال به کار خود ادامه دهند، تسهیلات دولتی در قالب یک قرارداد تنظیم می شود و بانک هم ذخایر نامشخصی که ندارد و با توجه به سرمایه ای که در اختیار دارد و آن را در گردش قرار می دهد باید برنامه ریزی داشته باشد.

وی افزود: در طی دوسال اخیر با وجود کرونا و تحریم های ظالمانه مشکلات تبادل ارزی و تورم باعث شد فرآیندهای تولیدی آن بازدهی و بهره وری کافی را نداشته باشد و می بایست با استفاده از تمامی ضوابط و مقررات دولتی از واحدهای تولیدی حمایت شود.

قاسمی فرزاد ادامه داد: در بحث تولید چیزی به نام اشباع نداریم و باید در مبحث تسهیلات بانکی امورات واحدهای تولیدی تسریع شود؛ بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بحث تولید چیزی به نام اشباع نداریم 

در بحث تولید چیزی به نام اشباع نداریم